De KBO-Vessem is een bloeiende vereniging die al 50 jaar bestaat. Onze vereniging telt meer dan 250 leden wat ongeveer de helft is van alle ouderen van 65+ binnen Vessem. Wij organiseren tal van activiteiten waar iedereen aan mee kan doen. Als lid profiteert u van tal van voordelen en aanbiedingen zoals korting op de Zorgkosten, Advies belasting- en ouderenadviseur etc.

De KBO-Vessem is vertegenwoordigd in de Kring Eersel, Adviesraad Sociaal Domein Eersel en de Dorpsraad Vessem.

Informatievoorziening.
In deze tijd is het belangrijk om de communicatie tussen het bestuur en de leden up to date te houden. Ieder lid van de KBO-Vessem kan met zijn of haar lidnummer directe toegang krijgen tot alle informatie over alles wat zich binnen onze afdeling afspeelt. Verder voorziet de Nieuwsbrief, welk samen met het verenigingsblad “Ons” verschijnt, u van de alle informatie.

Ledenadministratie.
De KBO-Vessem maakt gebruik van het ledenadministratiesysteem LeaWeb waar naast de registratie van onze leden ook al de activiteiten kunnen worden georganiseerd, automatische incasso’s en ledenlijsten kunnen worden gemaakt.

Financiële administratie.
Om de financiën van onze  afdeling in goede banen te leiden maken we gebruik van LeaSR-Financieel waar alle transacties kunnen worden geregistreerd en zichtbaar worden gemaakt.
Financiële overzichten, balans en begroting kunnen elk jaar uit het systeem worden gehaald t.b.v. de administratie.

Ledeninformatie.
Informatie aan de leden die wij langs deze weg willen bieden is:

• Nieuwsberichten
  • Nieuwsbrieven
  • Activiteiten overzicht
  • Agenda
  • Wat er verder noodzakelijk is om te vertellen.

Informatie of lid worden
Mocht u nog geen lid zijn en toch geïnteresseerd zijn in onze vereniging, neem gerust contact op met een van onze bestuursleden voor meer informatie. Er is een programmaboekje ter beschikking die wij u kunnen toesturen.

Wilt u lid worden van de KBO-Vessem, dan heten wij u graag hartelijk welkom bij onze vereniging dan sturen wij u een inschrijfformulier of kun u downloaden van de website.

Secretariaat:   J. Backbier-van Helvoort
E-mail:            jose.backbier@planet.nl
Telefoon:        0497-591451

Formulieren te downladen. Invullen en versturen:

• Informatieformulier :       Click op: Informatieformulier
  • Inschrijfformulier:            Click op: Inschrijfformulier