Informatieflyers KBO

KBO-Brabant heeft een aantal informatieflyers gemaakt die thema’s behandelen die wellicht van persoonlijk belang voor u kunnen zijn. Deze informatieflyers zijn voor leden-en niet-leden gratis af te halen bij het secretariaat, José Backbier Heike 6.
Ook zullen de informatieflyers neergelegd worden bij bijeenkomsten van de KBO-Vessem. Bezoekers kunnen daar een informatieflyer meenemen betreffende de hulp die voor hun van belang is.

De informatieflyers zijn er dus om vooral te laten zien welke hulp KBO-afdelingen en KBO-Brabant kunnen bieden. Deze hulp is voor iedereen. Juist ook voor niet-leden van belang om lid te worden van KBO-Vessem.

U kunt ook de afzonderlijke thema’s op de kbo-website, www.kbo-vessem.nl  lezen, door in het menu: Info/ Informatie flyers te kiezen, waar u meer kunt lezen door in het betreffende thema op “Lees verder”  te klikken en het pdf-bestand te downloaden.

De volgende Informatieflyers zijn ter beschikking:

1. Adviseurs juridische helpdesk
  2. Belastinghulpen
  3. Ouderenadviseurs
  4. Spreekuren
  5. Thuisadministrateurs
  6. Wlz-adviseurs
  7. Woonadviseurs
  8. Wmo-clientondersteuners

Voor meer informatie of hulp voor persoonlijk advies over allerlei zaken, kunt u altijd vertrouwelijk terecht bij:
Secretariaat KBO-Vessem          (José Backbier)      Tel. 06 36147277 of
Voorzitter & Ledenadministratie   (Henk Stoop)          Tel. 06 20218130

Wij maken dan met u een afspraak aan huis.

U kunt ook direct terecht per e-mail  info@kbo-brabant.nl of telefonisch 073-644 4066.(KBO-Brabant)

Een brede vraagbaak waar leden terecht kunnen met vragen over bijvoorbeeld erfkwesties en testament.

Download pdf-bestand

Belastingadvies en hulp bij zorg- of huurtoeslag.

Download pdf-bestand

Luisterend oor en advies. Iemand die met u meedenkt over regionale en lokale (zorg) voorzieningen en diensten.

Download pdf-bestand

Telefonisch mondzorg en medicijnen.

Download pdf-bestand

Administratie thuis op orde brengen.

Download pdf-bestand

Continue zorg nodig en weten wat de financiele consequenties zijn?

Download pdf-bestand

Zorg, hulp of hulmiddelen nodig? Onze Wmo- cliënt- ondersteuner help u graag daarbij.

Download pdf-bestand

Gratis Huistest voor leden.