Beste  mevrouw/mijnheer.

Fijn dat u even de tijd neemt om een eventueel lidmaatschap te overwegen bij onze vereniging KBO-VessemWij bestaan al sinds 1962 en zijn een bloeiende vereniging met ruim 260 leden. Wij bieden tal van activiteiten zoals beschreven in ons programmaboekje op de website.  Vanaf 50 jaar bent u van harte welkom bij onze vereniging.

Als KBO-lid in Brabant bent u goed georganiseerd: u bent lid van uw lokale seniorenvereniging én van de koepelvereniging KBO-Brabant.
Uw lokale vereniging kent u waarschijnlijk heel goed door de vele activiteiten die er in uw wijk of dorp worden georganiseerd. De vele vrijwilligers die advies, hulp en ondersteuning bieden, de nieuwsbrief die u maandelijks ontvangt en vooral door de mensen die u er ontmoet.
Maar wat doet KBO-Brabant eigenlijk voor u en voor uw lokale vereniging? Wij zetten het graag voor u op een rijtje in dit handige Onsje. Goed bewaren dus!

U kunt zich inschrijven bij kbo-vessem door onderstaand formulier in te vullen en te versturen. Na registratie in het ledenbestand LeaWeb van KBO-Brabant, krijgt u de ledenpas van KBO-Vessen van de ledenadministratie toegestuurd. De contributie voor 2024 is € 20,00 per jaar.

Ledenadministratie kbo-vessem

Inschrijf formulier