Beste bezoeker,

fijn dat u even de tijd neemt om een eventueel lidmaatschap te overwegen bij onze vereniging KBO-Vessem. Wij bestaan al sinds 1962 en zijn een bloeiende vereniging met ruim 260 leden. Wij bieden tal van activiteiten zoals beschreven in ons programmaboekje op de website.  Vanaf 50 jaar bent u van harte welkom bij onze vereniging.

Hiernaast ziet u een afbeelding van de flyer van KBO-Brabant, “Onsje“, waarin u alle voordelen van een lidmaatschap kunt vinden. Dit “Onsje ” kunt u verkrijgen bij de ledenadministratie of bij de bestuursleden

Klik op de afbeelding van de flyer hiernaast om het pdf-bestand te downloaden.

Wat zijn de voordelen van uw lidmaatschap zoals vermeldt in de Flyer:

• Over de organisatie KBO-Brabant
  • Samen sterk
  • Ontmoeting en zingeving
  • Clientondersteuners
  • Ouderenadviseurs,
  • Juridsche helpdesk, deskundig advies
  • Administratie, Thuisadministratie en Belastinghulpen
  • Projecten & activiteiten
  • Ledenvoordeel,volop voordeel speciaal voor leden
  • Het Lidmaatschap en Gastlidmaatschap
  • Contacten
  • Bestuur & Bureau

Mocht u na het lezen van de flyer lid worden, dan kunt u zich inschrijven via het Inschrijf formulier. van de kbo-vessem.

Klik op inschrijf formulier om het inschrijf formulier te downloaden, uit te printen en in te vullen.

Nadat u het formulier hebt ingevuld, kunt u het scannen en mailen naar: info@kbo-vessem.nl  of af te geven aan een van de bestuursleden. Na een week krijgt u de lidmaatschapskaart van de KBO-Vessem toegestuurd.

Wat doet KBO-Brabant eigenlijk voor u en voor uw lokale vereniging?

Wij zetten het graag voor u op een rijtje in dit handige Onsje. Goed bewaren dus.

Het verenigingsblad de Ons is nu ook online via onsmagazine.nl

Op maandag 21 december 2020 lanceerden wij een nieuwe website: www.onsmagazine.nl. De nieuwe website is een digitale doorvertaling van het vertrouwde ledenmagazine Ons, dat maandelijks door vrijwilligers wordt bezorgd.

Wij kregen steeds vaker de vraag van mensen uit andere delen van het land en zelfs uit Canada en Nieuw-Zeeland om het magazine ook digitaal toegankelijk te maken. Dat gaat nu dus gebeuren met een selectie van de mooiste artikelen:  www.onsmagazine.nl is openbaar toegankelijk. Ook zijn op deze website vele artikelen uit eerdere edities van de Ons terug te lezen. Daarmee biedt de website een handige archieffunctie. Benieuwd? Ga naar www.onsmagazine.nl