10 februari 2022

Vessemse Seniorendagen

Ziet u wellicht ook een beetje op tegen de donkere maanden die er over niet al te lange tijd weer aan zitten te komen? En snakt u – na die lange periode met allerlei – ook weer naar gezelligheid en ontmoetingen met andere mensen? Lees dan vlug verder over dit mooie nieuwe initiatief! En vooral: doe mee!

Het bestuur van KBO-Vessem in samenwerking met D’n Boogerd organiseren vanaf dinsdag 2 november voor een proefperiode van een half jaar, elke week een Senioren dag in Gemeenschapshuis D’n Boogerd. Deze dagen zijn toegankelijk voor alle senioren van 65+ uit Vessem; dus niet alleen voor KBO-leden.

Elke dinsdag vanaf 2 november bent u tussen 10.30 16.00 uur van harte welkom in D’n Boogerd, waar de Foyer en de Spiegel/Podiumzaal samengevoegd zijn en ter beschikking staan voor allerlei activiteiten. De tijd bepaal je zelf.

Bestuursleden en vrijwilligers zijn op zo’n dag aanwezig om activiteiten te ondersteunen en te begeleiden en dragen ook zorg voor de bediening aan de bar. Uiteraard is de toegang gratis, maar de consumpties zijn voor eigen rekening. KBO-leden krijgen, vanwege hun lidmaatschap, een kleine korting.

Wat is er te doen op zo’n dag?

Wij denken aan de volgende activiteiten:

•  Sjoelen, Biljarten en Koersbal
  • Kaarten, Bridge en Rummikuppen
  • Handwerken en andere Hobby’s
  • Of zomaar buurten of een boek lezen

Per maand zullen er grotere activiteiten georganiseerd worden.

We denken aan:

• Bingo
  • Kerstviering
  • Of zomaar ideeën van deelnemers

Tussen de middag, zal de activiteit “Samen eten” worden voortgezet. Hiervoor moet men zich opgeven.

Op verzoek en vraag kunnen ook andere activiteiten georganiseerd worden. Te denken valt dan aan vragen over zorg, technische vragen over de PC, tablet en smartphone, Thuis blijven wonen, klussendienst, thuisadministratie, etc. We denken aan contacten met de gemeentelijke vertegenwoordigers.

Informatie ook over de Covid maatregelen: secretariaat Kbo-Vessem telefoon 0636147277 e-mail: info@kbo-vessem.nl

Adres: Gemeenschapshuis D’n Boogerd, Servatiusstraat 6 5512 AJ Vessem